loading...
به سـوی خدا
علیرضا بازدید : 114 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد:

امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد:

۱- در پیشگاه عظمت من تواضع کند.
۲- روز را به ذکر من بگذراند.
۳- به بندگانم بزرگی نفروشد.
۴- گرسنه را سیر کند.
۵- برهنه را بپوشاند.
۶- نفسش را به خاطر من از شهوات باز دارد.
۷- بر مصیبت زده رحم کند.
۸- غریب را جای دهد.

پس چنین بنده‌ای نورش مانند خورشیدی می تابد، به او در تاریکی ها نور می بخشم، و در سرگردانی ها علم می‌دهم، با عزت خود حفظش می‌کنم، فرشتگانم را به حفاظتش می‌گمارم، چون مرا بخواند جوابش دهم، و چون در خواست کند عطا می‌کنم، و مثل این بنده در نزد من مانند باغ‌های بهشت است که میوه هایش خشک نمی‌شوند و تغییر حالت نمی دهد.

حتما بخوانید  بوی بهشت به مشام این افراد نمی رسد

.

منبع : بیتوته

نظرات شما مایه ی دلگرمی ماست....

وبسایت به سوی خدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب وب چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 14,150
  • بازدید کلی : 123,648