loading...
به سـوی خدا
علیرضا بازدید : 282 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ادامه ی قسمت 1

حالا که نماز توبه رو خوندید میریم سر ادامه روش :

 

حالا که آماده شدید پس با من همراه باشید چرا که سفر طولانی و درازی با هم خواهیم داشت بعضی جاها حرکت خیلی سخته و به کندی صورت می گیره اما رو تیم ناقابل ما بعنوان راهنمایی که قبلا این گردنه ها پیموده حساب کنید منظورم اینه که به کلیه نکات و موارد بیان شده خوب عمل کنید تماس با ما رو قطع نکنید هر روز به وبلاگ سر بزنید و به توصیه هامون عمل کنید

و اما اون دستور العمل معجزه گر که دوستان رو شفا داد چیزی نیست جز چند اصل زیر:

قبل از اینکه شروع به خواندن راه حل کنید این رو بگم که لطفا وقتی تموم کردین یه قلم و کاغذ بردارین یا هرجوری دوس دارین...تمام نکاتی که لازمه رو بردارین...از هیچ نکته ی حتی کوچیک هم الکی رد نشید...نکته برداری کنید...یاداشت کنید که یادتون نره دقیقا باید چیکار کنین...چون مهمه همش....حالا بسم الله

چند سوال از خودتان بپرسید:

آیا واقعاً میخواهی ترک کنی؟ آیا حاضری برای ترک گناه و رسیدن به یک زندگی سالم و پر نشاط سختی ترک را تحمل کنید؟

اگر پاسختان مثبت است پس کارهای زیر را انجام دهید:

یک دفترچه یا دفتر بردارید. اولین صفحه را با نام خدا آغاز کنید.

در صفحه دوم تاریخ امروز را بزنید.. سپس شرح مختصری از خودتان ، از گناهتان، از قصد تان بر ترک، از ویژگی ها و مشکلات جسمانی که در اثر خودارضایی دارید، حالات عصبی و میزان پایبندی خود را به بصورت زیر یادداشت کنید. البته اغراق به خرج ندهید و حقیقت را بنویسید.مثلا :

 

مثلا امروز شنبه ۲۶ ادیبهشت ۱۳۹۴

اینجانب …. به گناه خود اعتراف دارم؛ از آن شرمنده ام و قصد اصلاح خود را دارم.

بنده در هفته ۹ بار خودارضایی میکنم. نسبت به نمازم توجه زیادی ندارم و غالبا قضا میشود.

دور چشمانم سیاه شده است. دچار نگرانی و افسردگی هستم و…

سپس با خط درشت خطاب به خدا بگویید

خدایا بنده ات قصد تغییر دارد کمکش کن!

سپس خطاب به خودتان بنویسید

من میتوانم! من میتوانم! (البته با کمک خدا و دعای امام زمان)

حتی بنده توصیه میکنم این جمله «من میتوانم» را جدا بنویسید توی یه کاغذ هرجایی که به نظرتان میرسد بچسبانید. مثلا روی در و دیوار اتاقتان با کاغذ بنویسید: من میتوانم! یا بعنوان تصویر زمینه گوشیتان! اگر کسی گفت منظورت از این کارها چیست؟ فقط جواب دهید من میتوانم! بگو یه هدف دارم توی زندگیم که الان برام مهمه و شخصیه و چون دوس دارم بهش برسم و دارم تلاش میکنم براش اینو گذاشتم یادم بمونه همیشه ! به همین راحتی...

از این به بعد پایان هر هفته ویژگی های خود را مجددا یادداشت کنید و حتما تاریخ بزنید. بعد از مدتی خودتان تغییر را در خودتان احساس خواهید کرد

خب اینم اصل روش که باید در کنار اون نکات بالا انجام بدید ارگ میخوایید مثل بقیه دوستان که ترک کردن شما هم ترک کنید:

 

1-حتما نماز بخوانید اول وقت:

روزی پیامبر(ص) در جمع اصحاب نشسته بود به ایشان عرض کردند جوانی مرتکب عمل خلافی می باشد پیامبر پرسید آیا نماز می خواند؟ جواب دادند بله ایشان فرمودند پس مطمئن باشید سرانجام روزی نمازش او را از این عمل جدا می کند.

بله دوستان قضیه همین هست پس یقین داشته باشید نماز روزی شما را نجات خواهد داد نه فقط برای ترک اینکار بلکه خدا شاهده آنقد اثرات و فواید در زندگیتان می گذارد که حتی تصورش را هم نمی کنید شاید تا چند روز اول چیزی احساس نکنید اما بعد مدتی می بیینید که چقدر کارهایتان روی روال می افتد و خداوند یاریتان خواهد کرد در همه جا وجود خدا را حس می کنید اصلا انگار کسی مواظب شماست وهوایتان دارد.

و اما در مورد اول وقت خواندن تنها به این جمله اکتفا کنم که خداوند فرموده "هر کس از نمازش در اول وقت مراقبت نماید ما نیز از او مراقبت می نماییم"

یعنی با اینکار یک طورهایی تا وقت نماز بعدی بیمه می شوید و با این حساب تنها کافیه مثلایک ظهر نماز اول وقت بخوانید خواهید دید که تا زمان مغرب (یعنی نماز بعدی) به این عمل مبتلا نمی گردید من خودم زمانیکه مبتلا بودم زمان هایی که نماز اول وقت می خواندم به مراتب مراقبت خداوند از خودم احساس می کردم و شرایط کمتری مهیا می گردید تا دست به آن عمل بزنم ( دوستان ازتون خواهش میکنم صدای اذان رو که شنیدید هرکاری دارید انجام میدید ولش کنید و وضو رو بگیرید...دارم ازتون خواهش میکنم چون شما الان نمتونید تصورش هم بکنید که چه زاری پشت این کار هست...شما حتما نمازتون رو اول وقت بخونید باور کنید 10 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره !!!!!! فقط 10 دقیقه ی بی ارزش !

بعد از نماز ظهر هرچندتا که حوصله کردید صلوات بفرستید (از ۲۰ صلوات تا ۱۰۰ تا)هرچقد دوس داشتی....حال داشتی...خودت و خدای خودت

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا قرائتی:

اگر در اینجا پسر من حضور داشت و 6 بار من او را صدا بزنم که آقازاده با شما هستم و او در این 6 بار جواب من را ندهد،‌ شما نمی‌گویید، چه پسر بی‌ادبی؟! حال اگر کسی که صدای اذان را بشنود، دو بار «حی علی الصلوٍة»، دو بار دیگر «حی علی الفلاح» و 2 بار دیگر «حی علی خیر العمل» به او گفته شود و همچنان نسبت به اقامه نماز بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اهمیت باشد، این شخص بی‌ادب نیست!؟

آره دوستان عزیز پس سعی در اول وقت بودن آن داشته باشید !!!!!!!!!!!

 

دوستان عزیز میخوام تجربه ی شخصی خودم رو هم بهتون بگم توی این مسائل : شما روزانه توی شبکه های اجتماعی صدها مطلب میخونید ولی تا حالا فکرش رو کردی که چرا روزی فقط یه صفحه قرآن نمیخونید؟؟؟؟ یه صفحه که شاید 10 دقیقه هم وقتتون رو نگیره!!!! شما وقتی مُردی یه روز فک میکنی خدات نیمیگه کتاب من (معجزه پیامبرم) توی خونه شما خاک میخورد و تو یه بار هم تمومش نکردی توی این همه سالی که بهت وقت دادم ؟؟؟ یه بار هم تمومش نکردی ببینی من کل این کتاب رو چی گفتم؟؟؟
دوستان من خودم یه نماز سرسری میخوندم و همین ولی خب از یه جایی به بعد شروع کردم به نماز اول وقت و بین نمازم 5 دقیقه وقت میذاشتم و یه صفحه فقط یه صفحه قرآن میخوندم....باورتون شاید نشه ولی من یه آرزوهایی داشتم که فقط توی خواب میتونستم بهش برسم ولی با خودندن قرآن به خواسته ها رسیدم !!!!! قبلا یه نفر قاری بهم گفته بود که خییییییلی تاثیر عجیبی توی زندگیت میذاره فقط شروع کن به خوندن منم وقتی شروع کردم بعد یه مدت چنان تحول بزرگی توی زندگیم ایجاد شد که با زبون نیمتونم وصفش کنم...پس : خواهش میکنم بین نمازتون یه صفحه قران بخونین ...بخدا راه دوری نمیره...خودتون تاثیرش رو میبینید و میاید میگید...حالا اونایی که دنبال یه زندگی جدید هستن از این به بعد این قران هم به برنامه شون اضافه کنن !!!

 

2-فکر نکنید :

 

دوستان فکر فکر فکر همه چیز از یک فکر خیلی ساده و کوچک آغاز می گردد فکری که به سادگی میشه جلویش را گرفت اما هر چه که جلوتر برویم حریف قویتر میشود و دیگر نمی توان به این راحتی ها جلویش را گرفت پس همان اول بسم الله تا فکری به سراغتان آمد با قدرت و صلابت جلویش را بگیرید وآنرا در دم خفه کنید هرگز نگویید حالا یه ذره بذار فلان صحنه برای خودم مجسم کنم نه نه نه همان اول دم جلوش بگیرید همان لحظه هرجا که هستید قطعش کنید بهترین کار اینه که سریع موضوع فکریتان را عوض کنید وبه یک اتفاق خوب هدایتش کنید مثلا به خنده دارترین جک یا موضوعی که برایتان اتفاق افتاده ویا بالعکس به بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاق زندگیتان

اینطوری بعد ازمدتی می بینید که برعکس اوایل کار براحتی می توانید افکار بلوکه کنید ودیگر روی آنها کنترل کامل دارید.

 برای کسانیکه زیاد اینطور افکار بسراغشان می آید یک راه حل خوب از آیت الله بهجت دارم ایشان دوای این افراد را زیاد بیان کردن ذکر"لا اله الا لله" میداند پس سعی کنید آنرا مدام در زبانتان جاری سازید

همین یک مورد شما تا 40درصد کار جلو میبره یعنی تقریبا تا نصف مسیر  خیلیه دوستان مگه نه...... تا نصف مسیر... حتی مهمتر از سایر موارد.

 

۳-عوامل تحریک کننده نابود کنید:

 

یه پرتگاه رو تصور کن ، اگه کسی به این پرتگاه نزدیک بشه ، امکان سقوط و افتادنش وجود داره ، ولی اگه کسی به پرتگاه نزدیک نشه ، امکان نداره بیفته یا سقوط کنه ، امکان نداره !

خود خداوند همین را در قرآن میگه ...

آیه 151 سوره انعام رو بخون :

دیگر به کارهای زشت آشکارا و پنهان نزدیک نشوید و...

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ،

 این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره این یعنی اینکه نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت گناه هم خطرناکه

این دیگه حرف من که نیست ، حرف اون خدایی است که من و شما رو آفریده ،قطعا خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید نزدیک نشوید...

پس ما باید چکار بکنیم:

همین الان بلند شو و یه قلم کاغذ بردار ...

بعد هر چیزی که باعث میشه تحریکت شروع بشه ، را در کاغذ بنویس ، هر چیزی که فکرشو میکنی ...

مثلا داشتن فیلترشکن ، اینترنت موبایل ، دیدن ماهواره یا مثلا دیدن یه فیلم صدا و سیمای خودمون ، دیدن فیلم زبان اصلی ، دیدن شو یه خواننده ، دیدن بی حجابی های بیرون خونه ، وب گردی بی هدف ، چت کردن و ...اینا همون پرتگاه ها هستند ، تو اگه به اینا نزدیک بشی ، هر لحظه امکان داره سقوط کنی ، مثل خیلی اوقات که خودارضایی کردی !

پس باید خیلی فاصله ات دور کنی تا اون موقع نجات یافتی

خب , حالا فکر کن برای از بین بردن تک تک این عوامل راه حل چیست ؟

 اول از همه فیلترشکن رو حذفش کن- گفتم حذفش کن - با تو هستم شک نکن

مگه اول راه باهت طی نکردم گردنه های سختی در پیش داریم و تو باید به من اعتماد کنی پس حذفش کن عزیز من 40روز بیشتر نیست پس آینده ات تباه نکن

بعدش نوبت به این میرسه که ممکنه توی واتس اپ عضو گروهی باشی که اعضای اون به صورت شوخی یا جدی فیلم و عکس مستهجن بذارن توی گروه ،پس باید حتما از این گروه بیای بیرون و گروه رو حذف کنی....اگر کسی از دوستات در قسمت خصوصی هم برات چیزای بد میفرسته یا حتی عکسای نیمه برهنه بهش بگو برات نفرسته...انیجاست که میگن باید بلد باشین نه بگیم !!!! خجالت نداره اون آدم هرکسی میخواد باشه بهش بگو دوس ندارم اینچزای چرت رو بفرستی برام...اصن ربطی به بچه مذهبی هم نداره...من خودم نه بچه مذهبی ام نه آدم بی دین و ایمانی هستم بلکه یه آدم نرمال معمولی ولی از این چیزا بدم میاد تموم شد و رفت .

حالا نوبت فایلهای کامپیوتری هست بیا و خوب دقت کن کدام فیلها در کدام فولدرها میتونه تو تحریک کنه(از آهنگ یه خواننده بگیر تا عکسهای مستهجن و تا یک فیلم زبان اصلی) پس همه و همه بریز تو یه فولدر اگه مردی حذفش کن و خیال همه راحت کن و نشان بده چقدر برای ترک جدی هستی

تبریک میگم تازه الان کامپیوترت پاک شد و محیطی امن هست

حالا باید محیط موبایلتت را هم کاملا تمیز و امن تبدیل بکنی درست همانند بالا که گفتم

در مورد ماهواره که اقدامی انتحاری انجام بده و به کل ریشه کنش کن یا تحت هیچ شرایطی این 40 روز پای کانای تحریک کنندش که بیشتر خارجی هست نشین

باید دیگر اطراف تو یک محیط کاملا تمیز و پاک باشه محیطی بسیار تمیز که کوچکترین اثری از پلیدی ها در آن دیده نشه تا تو در این محیط زندگی کنی رشد کنی و پیشرفت کنی بعبارتی چون می خواهی پاک شوی اول محیط پیرامونت را پاک می کنی

پس باید هرچیز که برای شما مقدمه گناه است را کنار بگذارید.

لینک زیر هم میتونه مفید واقع بشه :

بلاک کردن سایت های منحرف

اگر از انجام این مرحله خود داری کردید من به شما تضمین میدهم که هرگز ترک نخواهید کرد و شما را به عذاب دردناک الهی مژده میدهم.

یکی از عواملی که سبب خودارضایی میگردد ؛ چشم چرانی است!! راحت تر بگویم خیلی ها هنگام خودارضائی به سوژه جنسی که در خیابان دیده اند فکر میکنند.

دوست عزیزم فکر نکن ...نگاهت رو توی خیابون بنداز پایین....بخدا هیچی گیرت نمیاد وقتی به نامحرم نگاه میکنی...اگرم چیزی گیرت میاد جز بدبختی این دنیا و اون دنیا نیست...نکن داداش...نکن آبجی...نگو فقط یه لحظه ...همین یه لحطه ها پدرمون رو در آورده دیگه ! خوب دوست عزیز بهت تبریک میگم تا اینجا تونستی دور و برت از عوامل آلوده خوب پاک کنی!

 

خب دیگه مطالب خیلی طولانی شد بمونه برا قسمت 3

منبع : http://tobe94.blog.ir/1394/12/26/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7-%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA

نظرات شما مایه ی دلگرمی ماست...

وبسایت به سوی خدا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب وب چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 14,156
  • بازدید کلی : 123,654